Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-09, 22:20   #13
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En eller to dager i Astrid Lindgrens verden?

Vi var der én dag i fjor, og det ble for knapt. Det er mange forestillinger som går samtidig, så er man interessert i å få med seg disse så bør man ha to dager. Det blir fort fullt, så det nytter ikke å møte opp like før forestillingen begynner.
Barna våre var bare 16mnd og 2,5år da vi var der i fjor, men dette elsket de! De fulgte med på alle forestillinger som vi rakk, og snakker fortsatt i dag om da de "besøkte" Pippi og Emil.
Vi dro sammen med min bror m/ familie, men de var ikke interessert i noe, så for dem var det nok med en halv dag.

Skal der igjen i sommer, og da skal vi være der 2 dager.
Da håper jeg vi rekker å besøke katthult også, som ligger litt utenfor parken.
Vi gleder oss masse til å dra dit igjen.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat