Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 14:20   #39
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Forholdsvis rene flater overalt, ganske rent på bad og gjestetoalett, man kan se ut av vinduene, ikke så mye støv i karmer eller på lister, ikke noe skittentøy på badet, ikke noe tøy på gulvet på soverommene. Da er det OK.

Mitt problem og ryddighetshinder nr. 1 er manglende skap og benkeplass på kjøkkenet. Kjøkkenet mitt er dårlig planlagt, har lite benkeplass, lite oppbevaringsplass og alt for få skuffer. Inntil det er blitt pusset opp er dt ekstremt vanskelig å ha helt rene flater.

Jeg signerer dette jeg, for det høres veldig kjent ut. Bortsett fra skittentøyet for det bor på vaskerommet. Det er verdens minste, og jeg er avhengig av å sortere noe av det i hauger på gulvet fordi det er ikke plass til nok plastbakker. Men dit lukker jeg bare døren - tada! Borte!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat