Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-06, 22:28   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiri strikkalong

Jeg tror dere er lure som strikker på litt tykkere pinner Det ser ut som det blir skikkelig fint Allium!

Jeg har hatt en liten pause nå fordi jeg ikke sitter på toget nå i julepausen, men det blir påan igjen i januar. Og selv om det gikk kjapt i begynnelsen går det saaakte nå! Men fint blir det, det får være trøsten

Så når jeg har fått unna etpar halser som hører til julegaveluer, fått begynt på Ludo-jakka i Hanne Falkenberg-garn fra Pinnsvin design, og fått unna noen sterkt ønskede sokker til gubben blir det sjal!

~TM~: kan du ikke legge ut en egen tråd? Sikkert flere som kunne tenke seg å strikke for deg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat