Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 08:56   #22
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har trampoline og svelget kamelen allerede når største tulla var under 3 år og mellomste 1 1/2 år. Rett og slett fordi det var så farlig at de hele tiden stakk av til naboen som hadde store unger og uten nett, noe vi faktisk ikke klarte å holde dem unna på annen måte enn å skaffe oss trampoline. Sommeren etter var det enda mere praktisk når jeg var høygravid og bare kunne sette meg på en stol ved siden av i hagen og se på mens de hoppet inngjerdet.

Skader av og på trampolina kan jeg ikke skjønne er noe farligere enn å klatre i et tre eller gå i en vanlig liten stige eller trapp? Og noe mere bråk hos oss blir det ikke, for ungene mine skråler gjerne høyt når de leker ute allikevel innimellom.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat