Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 20:47   #41
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vel kanskje merkebevisst. Jeg er ganske klassisk i klesveien og satser på kvalitet i plagg som jeg kan bruke i mange settinger. Jakker, bukser, drakter.
Fant for mange år siden ut at en basisgarderobe som kan varieres med topper, skjerf osv passer meg. Eller rettere sagt gjorde.
Nå er det lenge siden jeg har representert eller stått på talerstol. Godt yttertøy, fritidsklær i god kvalitet har vært det viktigste.

Når det kommer til sko og støvletter er jeg i enda større grad opptatt av at det passer meg. Som regel passer ikke det mest moderne eller det billigste, hverken til mine føtter eller til kroppen forøvrig. Dessuten skal sko i tillegg være litt lekre og det koster gjerne litt mer

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat