Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 12:23   #100
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har trampoline fordi det er gøy for barna. Jeg er trampolinenovise, men har nå satt meg godt inn i hva som er gode sikkerhetsregler å ha, og tenker derfor ikke på meg som uansvarlig som har satt opp trampoline i hagen. Men nå er barnet mitt kun fire år, og derfor ganske grei å kontrollere. Det ser heller ikke veldig risikabelt ut der han spretter sånn ca 7 cm opp i luften, inni sikkerhetsnettet. Det er mulig jeg vurderer det annerledes når han er syv-åtte år, og da har jeg ingen betenkeligheter med å demontere trampolinen.

Dette med ansvar for andres barn når vi er bortreist bekymrer meg ikke det minste, det er jo bare å låse sikkerhetsnettet. I tillegg står trampolinen skjermet, og man skal være ganske invaderende om man tar seg til rette på den siden av hagen når vi ikke er hjemme.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat