Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 19:42   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo-frokost

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg lager frokostpannekaker av egg, CC, vaniljeekstrakt, smeltet smør, litt proteinpulver, kardemomme og litt splenda. Serveres med rømme/vaniljekesam og bær.

Åjaa de er gode! Jeg har ikke kardemomme og proteinpulver i da, men de er helt supre. Og ikke Splenda, men litt Sukrin. Lager dem som lapper, for jeg synes de er litt vonde å snu om jeg lager en stor/to litt mindre pannekaker. Begge ungene elsker dem! De og Mock Danish med masse blåbær i røra, håhåhå det er godt. Mock Danish ligger det oppskrift på i lavkarbo-oppskriftstråden her inne. Knallgodt med smør på!