Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 21:11   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har kjøpt oss hytte!

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Gratulerer som hytteeier! Det så kjempefint ut der, og det er jo veldig pent i Åsen, så der kommer dere nok til å kose dere masse!! Genialt at det er nært slektninger da, to fluer i ett smekk!!

Både jeg og gubben er litt bekymret for at vi ikke er hyttefolk - bare hyttefolk wannabe'er. Vi får se. Om vi selger hytta blir det ikke et tapsprosjekt, så det vår stå sin prøve. I første omgang gir vi det 2 år. Om vi ikke er der nok (gubben har jo Båt han og vil bruke, tross alt) så selger vi. Men jeg tror vi kommer til å være der endel.