Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 21:52   #19
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å planlegge bakhagen!

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Her blir det spennende å følge med. Det første jeg kom på var at bedene med skvallerkål bør du vente med til neste år. I år legger du tykk, svart plast over dem så fort som mulig, og lar bedene stå til neste år. Pass på at plasten er tett rundt bedet, eventuelt med planker/stein for å tynge ned. Det er viktig at plasten er svart også, i tillegg til mangelen på lys skal solvarmen "koke" frøene for å fjerne spireevnen.

Kan man gjøre dette med andre planter også? Jeg har nemlig et laaangt bed, eller rettere sagt, det var en gang et bed. Nå er det overgrodd av alt mulig rart. Jeg vil ha det vekk og etter hvert plante gress der.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat