Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 07:23   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!

Jeg synes ikke du er i noen som helst posisjon til å mene så mye om hennes situasjon når du ikke kjenner den til bunns.
Jeg har heller ingen diagnose ennå (er fremdeles under utredning), bare "litt vondt her og der", men har like fullt vært syk og ute av stand til å jobbe i tre år.
Har hun fått uføretrygd, så vil jeg tro at det er en god grunn, det er nemlig ikke så lett å "svindle til seg" sånne ting som mange tror - det er en sinnssyk papirmølle før man kommer så langt.

Og hvordan vet du at hun har så mye som "6000-10 000" når alt det faste er betalt?
Det må være en vanvittig uføretrygd det.
Når du anslår såpass vidt som du gjør, med 4000 kr i slingringsmonn, får du meg til å tro at dette er noe du antar, ikke noe du vet med sikkerhet.

Tro meg, å motta trygdestønader er ikke noen luksustilværelse.
Det er holdninger som dine som gjør ting enda verre for sånne som meg, som "bare går og surrer som en annen pensjonist og mottar trygd".
Hadde jeg kunnet jobbe, så hadde jeg gjort det.

Beklager, men nå ble jeg provosert.

Sist redigert av Enhjørning : 29-05-09 kl 08:22.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat