Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-06, 16:32   #24
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett på en hel vegg?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Poenget er at jo mer spesielt det er, jo høyere risiko er det for at man blir lei, og hvis det da er rådyrt, må i hvert fall jeg ta det med i beregningen.

Vet ikke om jeg er helt enig med deg her Scarlett. Jeg har funnet ut at dersom man gjør spesielle ting, forutsatt at det er skikkelig gjennomtenkt, så trenger man ikke bli fortere lei. Jeg har lettere for å gå lei av interiør når jeg "safer" og tenker at dette skal jeg ikke bli lei av, eller at det er lettere å få solgt videre dersom man har kort horisiont der man skal bo, enn når jeg følger hjertet og gjør akkurat det jeg ønsker og lyster. Men det forutsetter jo at man er sikker i sin smak og bevisst på hva man liker.

De rommene i huset som jeg har lagt skikkelig mye arbeid i research og gått ut fra min egen smak, og ikke bare hva som er moderne akkurat nå, er de rommene jeg er mest fornøyd med. De hvor vi bare har kjøpt noe i en hast og safet litt, er vi drittlei av og ønsker å forandre mye fortere.

Men til temaet her: Jeg synes det kan funke. Har selv tenkt tanken på en parkett-fondvegg i stua, gjerne kombinert med at vi ønsker oss en skikkelig klassisk retroskjenk, f.eks en Kaiser-skjenk i palisander. Men det forutsetter at vi ser hele stuen i ett, og det er litt av et prosjekt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat