Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-09, 09:47   #16
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker dere i folkemengder?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Siden når har det lønnet seg å røyke?

Jeg er en veldig hensynsfull røyker, men det er lov å røyke i landet vårt. Så lenge det er det så kan man ikke mene at røykere ikke skal få lov å tenne seg en røyk på uteserveringen når det er finvær? Man skal alltid ta hensyn til folk rundt seg, men å si at røykere ikke skal sitte ute på finværsdager er jo litt tøysete.
Hvis dette ikke var tull så blir jeg ikke veldig imponert.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det blir kanskje sånn som med katten? Det er lov å ha katt, og det finnes mange hensynsfulle katteeiere. Å påstå at katten ikke skal få lov til å være ute er regelrett tøysete.

Jeg stemmer for å fylle stasjonsvogna mi med katter og røykere og sette kursen mot Sibir.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat