Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-06, 22:15   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jommen sa jeg kjerringråd!

Jeg har testet ut eddiktipset på noe helt annet, men det var lukt i noen klær som jeg trodde jeg måtte kaste og aldri kom til å gå bort.

Vasket klærne på 60 grader med vanlig vaskepulver og tok en god slump eddik oppi isteden for der jeg tar vanligvis skyllemiddel. Av en eller annen merkelig grunn ble klærne som nye og helt uten lukt. Jeg er imponert over eddik-tipser. Verdt å prøve. Vasket en skyllerunde til etterpå med skyllemiddel fordi jeg ville ha klærne myke igjen, etter at jeg hadde luktet på de våte klærne at lukta var borte. Det var ingen eddiklukt på klærne heller da.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat