Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 09:09   #51
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off til røyketråden

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg synes man skal gjøre sitt ytterste for å gjøre den siste tiden av noens liv så komfortabel og fin som mulig. Hva som er viktig varierer selvsagt fra person til person, og jeg synes det nærmest er arrogant å mene at en dødsyk person ikke skal få ta seg en røyk hvis vedkommende er klar nok til å gi uttrykk for at han/hun ønsker det.

Jeg er enig i at vedkommende skal få ta seg en røyk hvis han eller hun er i stand til det, men ikke innendørs.

Mine argumenter om livskvalitet og helse er absolutt relevante i denne sammenhengen, og jeg har fortsatt store betenkeligheter med at sykehusene skal tilrettelegge for mye for røykere. Men er pasienten i stand til å komme seg ut selv, er det selvsagt ikke rett å stoppe dem. Men jeg synes alle, også dødssyke og gamle, skal innrette seg etter røykeloven.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat