Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 16:19   #105
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Oi, LilleBulla! Den var fin!

Jeg har en fra Krups i samme prisklasse og den er det mye mikk med.

Jeg får lete opp denne tråden når Kruppsen tar kvelden en dag.

Det er ikke noe stress med den heller. Den kan tidsinnstilles, så den slår seg på og skyller seg selv om morgenen. Bryggerenheten må skylles en gang i uken, det tar 2 min, bare to deler, så ikke nope kludder å få den sammen. Og det følger med sånn steamerslange du bare kan stikke i melkekartongen, så steamer den melk oppi koppen.Og vanlig steamer, da.
Eneste du må gjøre ellers er å fylle på kaffe og tømme grut. Og den koster 10000-12000 i norge, så jeg syns det var veldig lønnsomt. kursen var kanskje litt mer fordelaktig da vi kjøpte, men ikke mye.