Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 19:17   #1
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Spørsmål

Hudpleieprodukter - Same same but different?

Jeg er på jakt etter ny ansiktsvask og fuktighetskrem.
Jeg har til nå brukt dermalogica special cleansing gel og skin smoothing cream. Jeg synes nå at jeg blir litt 'stiv i maska' av rensegeleen og ønsker å prøve noe nytt.
Jeg var på parfymeriet i dag og fikk med meg prøve på litt forskjellige produkter fra Biotherm og Clinique. Så nå skal jeg prøve de ut før jeg bestemmer meg.

Jeg sliter litt med store porer, uren t-sone, men ellers egenlig litt tørr hud istede for fet. Er det noen som har gode produkter å anbefale?

Det jeg lurer på er om det er det samme om man bruker billige produkter eller dyre og om produktene gjør det samme, men har bare forskjellige lukter og innpakning?
Er det viktigst med dyre ''gode'' produkter eller kan billige gjøre en like god jobb bare man er flink til å bruke de morgen og kveld?

Hva er deres erfaringer?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat