Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 08:46   #23
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg er enig med både Skremmern og Sitron. Han har selv valgt å dra dit, og jeg synes ikke Storbritania skal la være å la ham bli dømt for forbrytelsen av den grunn. Men han kan jo forsåvidt selv få valget om hvor han vil ha rettsaken da. (Og dersom det er slik som beskrevet over at foreldrene til drepte må skrive begjæring om dødstraff for at det skal bli aktuelt, så er det jo ikke et problem en gang. Bortsett fra om Storbritania har prinsippielt i mot å kjøre rettsak i et land som har et rettssystem som praktiserer dødstraff, men jeg synes ikke de skal ha noen rett til å kjøre prinsipprytteri i slike straffesaker. Tenk på alle sm vil stikke avgårde til slike land etter å ha begått lovbrudd for å slippe unna. Nesten like festlig som strafferabatten man får ved å begå flere lovbrudd ...)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat