Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 12:43   #85
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Er offentlig ansatte bortskjemte?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

A-HA!

Men 26 kroner timen? Really?

You should try it!
Det er faktisk slik, skremmende nok. Litt av grunnen til at bønder står opp i gryota, går i fjøset, steller seg for så å gå på sin vanlige jobb, komme hjem og atter ta fjøset, spise middag og gå i fjøset igjen. For ikke å snakke om slåtten, da jobber man døgnet rundt. Så at reallønnen er ned mot 26 kr timer er jeg ikke i tvil om. Det er ingen dårlig spøk en gang.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg føler jeg har prøvd en del av spekteret her. Det er fordeler og ulemper med alt, men julegaver og gratisfester har jeg ikke savnet et eneste sekund. Det er ikke det som gjør jobben verdt å være på, og heller ikke det som gjør at man føler at man blir satt pris på.

Samme her. Det jeg savner noen ganger er firmabilene, det å skifte bil noen ganger i året og å ha en som virker hele tiden, det var et gode som var virkelig godt å ha.
Når det er sagt er jeg der at jeg trives med at jeg blir satt pris på både for den jeg er og for jobben jeg gjør. Det er så mye bedre og ikke minst at jeg kan gå hjem og faktisk ha fri, det kunne jeg aldri før.

Svar med sitat