Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 08:02   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Div. spørsmål om maling

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Takk for tips, det høres lurt ut å ta bilder og ta med til en ordentlig sjappe der de ansatte har litt peiling og yrkesstolthet. Det var akkurat det jeg tenkte på da jeg spurte om hvor jeg bør handle. Noen som vet hvor i Oslo jeg kan finne noe sånt?

Jeg aner ikke hvor dere skal flytte, men antar at jeg er på villspor når jeg foreslår Torshov. Det finnes en sånn butikk i Torshovgata (like ved siden av Matfinken). Der fikk jeg uvurderlig hjelp i sin tid.

Det var veldig praktisk da jeg bodde i Torshovgata selv på den tiden, men vet ikke om jeg hadde fartet byen rundt for akkurat den butikken.