Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-06, 21:07   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har Kamik eller Sorel til de små

Jeg kjøpte Sorel (aner ikke hvilken type, kjøpt på Barnas Hus) til snuppa i høst, skulle holde meg unna både cherrox og goretex sko ja

Vel, de har vært i bruk en gang foreløpig, de er jo ikke sko til å bruke i 10 varmegrader. og jeg har svelget to store kameler i det siste, de heter Cherrox og GoreTex har kjøpt begge deler, og får heller skrive Sorel på lista over bomkjøp. Foreløpig.

Nå kommer det jo en til da, som kanskje kan få brukt for de (er i utgangspunktet ikke for å arve sko/støvler, men ser at disse blir så lite brukt, at jeg ikke kommer til å kvie meg for å la de gå i arv...)

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat