Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 20:27   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg et smalt skap som tåler å stå på et bad?

Jeg kjøpte et sånn smalt et i en baderomsinnredningssjappe, og monterte det IKKE med forankring i veggen - fordi stoppekranene var på bakveggen der. God grunn, ikke sant.

Det jeg gjorde var å montere det på hjul. Med ørlite tilt bakover slik at det ikke gikk noen steder. Men det stod fastklemt mellom vegg, bakvegg og dusjvegg uansett, så det stod jo trygt. Men med tanke på unger som skulle finne på å klatre i det og sånt - nei, det ville ikke funket. Men med den kjipe MDFen som den var laget av hadde den vel knapt laget en kul okke som.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat