Tråd: Bakt hvitløk
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 20:43   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bakt hvitløk

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg skreller heller ikke feddene før jeg baker, men kutter av bunnen.
Det er knallgodt ja, og Iset, du spiste vel slike i ettårsdagen til Lille? Eller fikk du ikke med deg dem?

Jo det var da jeg smakte det for første gang. Dvs. jeg hadde smakt det en gang før men da var de ikke godt nok stekt, tydeligvis. Syntes det var helt fantastisk godt i bursdagen hos deg, men så glemte jeg å lage det på en stund, før jeg hadde det til en svinefilet her en kveld, og etter det har jeg laget det 3 ganger. Er jo SÅ godt! Jeg liker best å skrelle dem først.