Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 21:06   #114
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er offentlig ansatte bortskjemte?

Spørsmålet var jo egentlig ikke om likheter ulikheter mellom privat og offentlig, men om offentlig ansatte er bortskjemte? Fordi offentlig ansatte, om de er organisert, har streikerett, og vilje til å streike for en god pensjonsavtale.
Nå har jeg lært meg en ting, det være seg offentlig eller privat sektor, stat og regjering skal man uansett ikke stole på. Jeg skal grave frem sparegrisen. Jeg fattet ikke gnålet til mine foreldre om å spare til pensjonsalderen. Nå skjønner jeg det. Og jeg skal ha grisen min hjemme. For setter jeg grisen i banken så tar staten den når jeg kommer på gammelheim. Så sparegris og alarm med direktekontakt med vaktselskap blir vel løsningen på min pensjon tenker jeg.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat