Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 23:25   #77
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plikt til å jobbe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er der jeg også vil være, kjenner jeg. Jeg er enda på det planet der jeg ikke vet hva det skal bli av meg, og jeg hater meg selv for å ha gått glipp av mange års studier. Jeg vil begynne på universitetet til neste høst, men er redd for at det blir for tøft økonomisk og jeg aner heller ikke hva jeg skal gå på. Synes bare alt er vanskelig og misunner alle som tidlig har funnet sin vei. Skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake, men sånn nytter det jo ikke å tenke, jeg må bare gjøre noe med det. *slår hånda i bordet*

En fattig trøst, men jeg har seks års universitetsstudier bak meg, ti år i jobb, og synes likevel ikke at jeg fant veien min, og må gå den opp på nytt. Ikke begynn på studier enda, hvis du ikke helt vet hva du vil!

Forsøk studieveilder eller en time hos en jobbrådgiver. Sett deg ned og tenk nøye over hva du liker, og hva du kunne tenke deg å gjøre. Og ikke minst - hva du IKKE kunne tenke deg å gjøre...

Men altså, jeg havnet rett på universitetet etter vdg, og endte opp med en utdannelse jeg ikke burda hatt. Men som jeg følte jeg måtte bruke, når jeg først hadde tatt den .

til deg og lykke til på jakten etter Drømmeutdannelsen og -jobben. Jeg jakter også...