Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-06, 19:07   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galt å spørre om hva man tror på?

Jeg synes ikke det er galt å spørre, men jeg vil nok ikke spørre folk i alle mulige settinger. Er selv veldig åpen både i forhold til hvor jeg står med tanke på livsyn og politikk. Det kunne allikevel ikke falle meg inn å spørre kolleger jeg ikke kjenner godt om hvor de står i forhold til dette. Når man er åpen selv, merker man fort om de man prater med også er det.

Nå er jeg ikke helt sikker på hva det siktes til i hovedinnlegget, så det er godt mulig at svaret mitt blir litt "God dag mann økseskaft".