Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-09, 01:41   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reinstallere PC

Husker ikke helt hvilken løsning Toshiba hadde på denne tiden, men det er ikke sikkert du trenger noen cd-er. Det kan være at alt du trenger å gjøre for å kjøre en reinstallasjon er en spesiell tastekombinasjon ved oppstart av pc-en. Kan være at installasjonsfilene ligger på en skjult del av harddisken - ganske vanlig løsning.

Men; Så vidt jeg husker har ingen av Toshiba-ene jeg har erfaring med hatt en slik løsning. Og jeg tipper cd-ene du har til HP-en er direkte laget for HP-maskiner og kan ikke brukes på andre maskiner.

Det du i basis skulle trenge er en kopi av en "ren" Windows XP OEM-installasjonsplate (Home eller Pro, avhengig av hva du har lisensnøkkel til - det skal komme fram av etiketten under maskinen). Disse "rene" platene er ikke låst mot en spesiell maskintype.

Når det gjelder strømforsyningen; hva heter Toshiba-modellen du har?

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat