Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-06, 21:32   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor feirer du jul?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvordan vil dere som vektlegger solsnu tenke om å feire på dette tidspunktet hvis dere flytter sør for ekvator?

Uten at jeg vektlegger solsnu så veldig mye så vil jeg si at siden det har vært tradisjon i Norge å ha julefeiring rundt denne tiden i hundrevis av år, så ville jeg tatt med meg tradisjonene mine hvor som helst i verden. For meg er ikke solsnu så viktig at jeg ville droppet å feire jul om solen ikke snudde. Dessuten ville det nok vært naturlig å feire at sola snur i Norge selv om jeg selv ikke var i Norge. Jeg er jo vokst opp med juletradisjonen.

(Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet og hva du er ute etter ved å stille det)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat