Tråd: Frivillighet
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-09, 10:40   #55
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frivillighet

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Knurr. Hvordan få foreldre til å stille opp på sommerfest, egentlig? Av foreldre til 180 barn trenger vi ca 20 frivillige, og har bare klart å skaffe halvparten, omtrent. Ikke har jeg tid til å stå i alle garderobene og huke inn folk heller, så da ta jeg heller trippelt sommerfest-skift i stedet. :koke: Skulle ikke tro det var så vanskelig å bruke litt av sin tid på å stå sykkelløp-vakt, hvis alternativet var at det ikke ble noen sommerfest? Akk ja.

Her hadde de sommerfest fra 1530 å trengte hjelp fra kl 15, ikke mange som kunne stille opp da siden de fleste er på jobb. Jeg hadde ikke sjans hvertfall.
Kanskje det er sånn hos dere å?eller er det under selve sommerfesten dere trenger hjelp?da burde det jo ikke være noe problem.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat