Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-06, 22:36   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt buksekjøp.

Nei, på ingen måte ok. I tillegg mener jeg at det er direkte feil. Jeg er litt "oppi størrelsene" som hun kaller det og alle buksene er for korte til meg likevel (jeg er ganske lang også). Min erfaring fra da jeg brukte en enda større størrelse enn jeg gjør nå, var at buksene var akkurat like korte.

Vet det ikke er lett; men glem det! Utrolig frekt og upassende sagt. Hvis hun mener det er sånn med denne buksetypen, kan hun iallfall si: "Min erfaring er at størrelse XX har ganske lange ben" eller noe slikt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat