Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-09, 17:22   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Om så det gjelder

Har noen lest den?

Brønshøj, Danmark, 1933. Søskenparet Viggo og Vita med sosialdemokratisk bakgrunn møter rikmannssønnen Max. Tenåringene lever i en tilværelse preget av vennskap og forelskelse, samtidig som krigen og spenningen ulmer under overflaten. Når krigen bryter ut kaster Max og Vita seg ut i motstandskampen mens Viggo fører en mer stille tilværelse. Når de møtes igjen kommer fortidens demoner fram i lyset

Jeg har begynt på den for en stund siden, men har nok lest 5-6 bøker i mellomtiden. Den fenger meg liksom ikke helt, samtidig som at jeg hørt så mye bra om den!

Så nå lurer jeg på om noen her inne har lest den, og kan si om det var en bra greie eller ikke?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat