Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-09, 22:25   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og stjeling

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns du er bittelitt naiv.

Det er jo fullt mulig å ha et barn som ikke stjeler da, og selv om jeg er veldig enig at mange foreldre nok er i overkant naive når det gjelder å tro godt om sine egne barn, så synes jeg det er litt ufint å nærmest antyde at et hvilket som helst barn kan tenkes å stjele og at ingen foreldre kjenner ungene sine godt nok til å kunne utelukke det.

Forøvrig synes jeg det er helt uproblematisk at ungene blir fotfulgt hvis butikken har dårlig erfaring med tyveri. Det er da bare å si til barnet at man ikke skal bry seg om det (og unnlate å stjele noe, så klart). Hvis de hadde insistert på rutinemessig veskekontroll eller visitering, hadde det vært grunn til å reagere.

På nærbutikken vår har de valgt den løsningen at skoleelever ikke har adgang i skoletiden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat