Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-09, 00:49   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telekiosken har nyåpna butikk her jeg bor,

Det er litt uklart for meg hvordan du har blitt lurt, må jeg innrømme? Det er da ditt ansvar å sjekke og sammenligne priser hos ulike forhandlere. Du kan da ikke forvente at butikken gjør den jobben for deg. Og det at ting ofte er billigere på nett enn i butikken, er da temmelig opplest og vedtatt, spør du meg.

Og hvis du har vært halvveis i en bestilling av nytt abonnement, men har løpt din vei uten å fullføre, så virker det ikke helt ulogisk at de har fullført bestillingen mens de ventet på at du skulle komme tilbake og betale, slik jeg skjønte at du opprinnelig hadde tenkt?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat