Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-06, 23:40   #16
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Men dere så vel for dere at dere hadde noe å tilby dette barnet, og innbiller dere vel at et barn vil ha det godt hos dere og at dere kan følge barnet opp lenge?
Sånn tenkte iallfall vi når vi bestemte oss for å få barn ...

Vi så for oss at vi hadde noe å tilby barnet ja, og håpte jo at det ville få det godt hos oss.

Men om vi kunne følge opp barnet lenge? Det var ikke med i diskusjonen, da ingen vet hva som kan skje. Det er jo litt positiv fortrengning i det, vi bare regner med å være friske vi.

Hadde du valgt bort å få barn dersom du hadde fått en sykdom som gjorde at du kanskje ikke levde mer enn 10-20 år til ? Jeg er ikke så sikker på at jeg hadde gjort det jeg altså.

For alt vi vet kan damen det er snakk om være supersprek og ha 20 år forventet levetid igjen, stor familie, masse penger etc etc. Jeg mener at jeg har ingen grunn til å tro at barna til den damen kommer til å ha det verre enn f.eks. mine barn.