Tråd: Life on Mars
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-09, 10:08   #20
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Life on Mars

Jeg har et veldig sterkt forhold til originalen, så det var veldig rart å se kopien. Og jeg synes faktisk det er veldig dumt at det er såpass blåkopi av originalen. Jeg så litt av den opprinnelige piloten på nettet (der Colm Meaney spilte Gene), og den var enda mer kopi. Helt enig om Harvey Keitel - han er altfor gammel til Gene. Scenen der de hoppet over pultet (hvis jeg så rett) trodde jeg ikke på.

Spørs om jeg gidder å fortsette å se på. Jeg har da lyst til å se siste episode, siden den skal visstnok være en utrolig dum avslutning på serien (ifølge intervju med Philip Glenister som jeg hørte i forrige uke).

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat