Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-06, 01:24   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Små køyesenger ... hvor kan jeg få tak i det?

Det var da et voldsomt mas!

Jeg har på mine gamle dager fått litt aversjon for alt som ligner teknisk mikk-makk, og det har alltid blitt så himla mye kluss når jeg prøver å legge ut bilder. Og så er det mannen min som har kabelen. Og vi bruker Eurofoto. Og...

Men ok-ok. Jeg skal få Adrienne til å hjelpe meg. Over helgen en gang.

(Senga er i natt for første gang i bruk av begge barna, forresten. Stor suksess, både for den største som får ligge øverst, og den minste som fikk komme over i stor seng. De var blitt enige seg i mellom at nå skulle det flyttes, og bare informerte oss om saken. ;knegg: De hadde dog ikke blitt helt enige seg imellom om detaljene, så det ble DEN huskestuen når begge ville ligge øverst. )