Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-06, 01:24   #30
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer? (TV2 Nettavisen)

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

I meg er det noe stritter veldig i mot med tanken på at mennesker på snart 70 skal få barn. Jeg kjenner jeg er full av fordommer og tror jeg skal sette meg i en krok og tenke litt gjennom hva det er med bildet av en 70-åring nybakt foreldre som trigger meg.

Det er sikkert tanken på at de kommer inn hit på foreldreportalen og starter "kjedelige" diskusjoner om pensjonsforsikringen sin ol.

Selv synes jeg ikke det er OK, men jeg kan ikke helt forklare hvorfor. Barn blir født over hele verden under uoptimale forhold. Er det ikke tross alt bedre å bli født av en 70 åring enn en 19 åring med HIV? Eller blir dette som å samenligne de nyfattige i Norge med fattige i andre land? Er det ille bare fordi man ikke er vant med det? Tja .. Jeg vet egentlig ikke.