Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-09, 10:41   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

Vi har ikke all verdens, noen bursdager og en barnehageavslutning pluss en tilstelning på en av barnehageavdelingene. Ingen grunn til å sutre her, altså, men det hjelper selvsagt at ingen av barna er med på mange ekstraaktiviteter. Den ene Andungen var med på, har ikke avslutning.

Jeg er forøvrig helt enig i at man må prioritere etter egen families ønsker og behov. Og så ser jeg at det kan være vanskelig å velge bort avslutninger for barna, og tror nok at jeg selv vil strekke meg ganske langt for å få det til - forutsatt at barna selv vil.

Men dersom man føler at man har for mye å gjøre, og en av aktivitetene er barselgruppe for en bikkje, er det kanskje på tide og sette seg ned og tenke igjennom hva man selv synes er OK - og deretter prioritere. Akkurat den fikk jeg lyst til å dåne litt over - særlig når den kommer i en sak om hvor fryyhyktelig travelt man har det.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat