Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 11:37   #85
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg synes og at det er helt utrolig at brukerne på FP som egentlig er så PK faktisk oppfordrer til å stigmatisere en gruppe mennesker på denne måten. Det er helt greit å harselere med Frp velgere, men andre generaliseringer skal man vokte seg vel for, for man kan da såre noen.
Jeg har mang en gang hatt lyst til å kaste meg inn i de politiske diskusjonene her på FP, for jeg er veldig opptatt av politikk. Men jeg debatterer ikke med mennesker som stigmatiserer og harselerer med dem de er uenige med. Jeg kan være riv ruskende uenig med mine politiske motstandere, men jeg harselerer aldri med dem. Jeg respekterer at de har andre meninger enn meg, og jeg tenker som så at verden hadde vært et utrolig kjedelig sted om alle hadde ment det samme.
Men det er stor forskjell på å være uenig og på å være nedlatende overfor noen på grunnlag av hva de mener. Den nedlatende og harselerende tonen som finnes blant brukere her inne overfor de som stemmer Frp, er såpass lavmåls at en hver fruktbar politisk debatt hadde vært fullstendig umulig å få til.
Enkelte må tenke over hvordan de opptrer, kanskje flere hadde hatt lyst til å diskutere da.

Jeg leste ned til denne og dulter på deg. Orker ikke lese hele tråden.