Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
Opprinnelig lagt inn av Embs, her.
Jeg synes det er bra å ta denne diskusjonen, men jeg synes du setter deg på en litt vel høy hest, Skvetten, når du kritiserer at noen hetser FrP. Du synes altså at det er greit å le av menn som du mener har for lite penis for ditt bruk eller kvinner som ikke har en gjennomsnitlig vagina (hva nå det er), men å gjøre narr av andres politiske standpunkt er over grensen? Den henger ikke helt på greip altså.
Ditt "engasjement" i de to andre trådene setter dette utsagnet i et litt merkelig lys, synes jeg.
Nå var det nok ikke snakk om å henge ut andres vaginaer da, heller en applaus til at det kom en tråd i og med at den andre varianten eksisterte. Når det er sagt så står jeg faktisk for det som jeg skrev i den famøse penistråden. Det er ikke referert til personens egenskaper som menneske men at det ikke er noe jeg ønsker å leve med helt enkelt. Hadde jeg rakket ned på vedkommendes egenskaper som menneske ville det sett litt annerledes ut.
Dersom du leter litt til vil du finne en del andre herligheter jeg har lirt av meg og som jeg også står for.
|