Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 20:18   #139
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Vi har vel alle våre svin på skogen. Jeg har sagt nedsettende ting om andre mennesker i tidligere tråder, og sannsynligheten for at det skal skje igjen er realtiv stor. Jeg opplever dog ikke at FRP-ere står frem og argumenterer for sitt syn i diskusjoner som omhandler politikk, så at slike tråder kveles av andres latterliggjøring er jeg ikke enig i. Går noen over streken i en hvilken som helst diskusjon, det være seg FRP-ere, snyltere, hjemmeværende or what not, er folk egentlig veldig raskt ute med å si at sånt er unødvendig og at det ikke hører hjemme i debatten. I fjasetråder hvor man tuller og spøker om det meste, blir saken en annen. Det hjelper å ha litt selvironi.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat