Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-06, 14:08   #156
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør man kutte ut julegudstjeneste i skoletiden?

Prøver en gang til jeg, og UTEN høy stemme,(selv om hadde jeg ment å brøle, som noen så pent kalte det, så hadde jeg slengt på smileyen med ropert).

Jeg syns ikke man skal slutte med gudstjeneste.

Men jeg sitter og lurer litt på hva som ER ett godt alternativ til det? Er det kun att alle er sammen som er altenativet?

(men ryktepoengene mine ser jo mye festligere ut med litt rødt a... )

Og, det plager noen skikkelig at det er alternativt kirke i jula, og det blir brukt mye energi inne her, gjør noe med det da vel, om det ikke allerede er gjort da.

Ring skolen
ring kommunen
gå videre med det til noen, som KAN gjøre noe med det!!

Lag en underskriftskampanje som alle som er imot det kan skrive under på!!

kom med forslag og ideer til andre alternativer!!

Hadde det vært noe v skole/barnehage som hadde plaget meg så mye, hadde jeg ikke orket å bruke all energien min på den saken på ett forum, hvor noe annet en en diskusjon kan skje.

Jaja, nå er jeg antagelig ferdig med denne diskusjonen, egentlig mye grei lesing, om ett tema jeg ikke hadde regnet med som så plagsom for mange.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat