Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-09, 16:41   #301
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Flokkmentaliteten på FP er til tider påtagelig. Det er bare å sjekke ut en hvilken som helst tråd hvor noen klager over dårlig behandling på skole eller i barnehage eller for å ikke snakke om den forferdelige videoen med ristebabyballen, så inneholder de første 20-30 innleggene sinte eller sjokkerte smileys.

Jeg synes dette beskrivet EtAnnetForum veldig godt, er ikke enig i at det er sånn på FP. (Klart, i noen tråder er det bare ikke mulig å være annet enn sjokkert, men også disse trådene har vært oppe til debatt (-poenget med tråder om drepte unger med 100 påfølgende "grusomt "-svar). Jeg synes folk er veldig delt på FP, i noen tråder er mange enige, i andre trådeer er det alle mot alle. Folk har til og med en tendens til å ta saker og ting til etterretning her, man diskuterer ikke bare for å stå på sitt, lizzom, og det er en fin ting! Det å ville (og evne) å se saker fra begge sider er veldig typisk for FP, synes jeg. Sånn, nok skryt - nå spagetti.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat