Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-09, 09:14   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fader at jeg skal være så uheldig

Stusser veldig over at du kom hjem til visning.

Han har ikke lov til å drive å låse seg inn hos dere i tide og utide og ikke arrangere visning uten at dere vet det.

Anngående lukt. Er sluket renset? Det kan bli mye lukt om det er mye gurba der.

Om leiligheten selges så betryr det ikke annet for deg i første omgang enn at du skifter husvært. Selv om en eier nok kan si deg opp for at de trenger leiligheten selv, så kjøper de en leilighet med en husleiekontrakt og jeg tror de fleste vil kvie seg for det. Du kan nemmelig bli der lenge for det er ikke så lett å si opp en leieboer med kontrakt (om disse gjør seg vanskelig).

Leieboerforeningen tror jeg kan være smart å melde seg inn i.

En ting er at om du skal se deg om etter en ny, så bør du enten kunne flytte inn umiddelbart (før juli/august) eller vente til november. I november/desember er det vanskelig å finne leieboere og likeledes i april/ mai/ juni. Dette er tross alt en studentby.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat