Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-06, 18:37   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg er ikke veldig fest-menneske, så jeg har vel aldri vært på utkikk etter den ultimate fest. Men jeg ville veldig gjerne hatt venner å feira den med!

Slik det har blitt nå har jeg og ungene vært hos mamma og pappa med familie og feira nyttårsaften mens mannen har vært på jobb. Masse deilig god mat og drikke og mye godt samvær med familien. Det er veldig koselig, men jeg kunne godt tenkt meg å feire dagen med gode venner også.

Kjære vennen. Vi er her nyttårsaften vi. Kom og feir med oss neste gang da vel.

I år er vi bare oss fem. Orker ikke farte mye rundt med lillemann på slep, og kjenner vel heller ikke så mange som det er naturlig å nyttårsfeste sammen med. Vi har litt raketter og noen pakker stjerneskudd. Med god middag og jungle-party på playstation har vi i hvert fall til nå hatt en skikkelig koselig kveld. Tenker det blir en runde svarteper med sot på nesa så snart gutta har sett energikampen.

Tidligere har jeg vært litt vemodig når nyttårsaften har nermet seg. Har ikke noen stor omgangskrets, og de store nyttårsfestene er det lenge siden jeg har vært med på. Men når jeg tenker etter har jeg heller ikke vært komfortabel på slike fester. Like vel kommer en liten mislykketfølelse når nesten alle jeg kjenner skal feire med venner og jeg selv ikke har noen å feire med. Alternativet for oss i år er å feire med foreldrene og besteforeldrene mine, og det ble nesten mer stusselig enn ikke å skulle være på vennefest.

Jaja, i år har vi i hvert fall en nyttårskveld vi trives med. Godt nyttår til alle her!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat