Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-09, 09:01   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morrisey gikk av scenen

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hva ER det egentlig med den ølkastingen? Da vi var på Norwegian Wood for to år siden tok det helt av da Korn kom på scenen. Det ble faktisk så mye øl i lufta at vi måtte flytte oss ut av mengden foran scenen og heller se det på storskjermen lenger oppe. Jeg ble faktisk våt i håret og stinket øl da vi kom hjem.

Nesten litt godt å se at det ikke bare er fulle finnmarkinger som bedriver sånt: Jeg har, under mang en Midnattsrock, vært direkte flau på finnmarkingers vegne på grunn av den utidige ølkastingen.
Mener å huske at Turbo holdt på å gå av scenen det året de var hos oss, nettopp på grunn av ølkasting.

(I år blir det forbud mot bokser, all drikke vil bli servert i plastglass - de er litt vanskeligere å kaste opp på scenen all den tid innholdet vil flakse veggimellom.
Greit, publikum vil nok bli våte om noen skulle være teite nok til å forsøke likevel, men det er i det minste mindre sjanse for å gjøre skade på noen med et plastglass.)

Jeg begriper ikke hva som er greia, og skjønner godt at Morrisey ble litt grinete.