Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-09, 10:40   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkkenmaskin

Jeg har en liten håndmikser. Siden jeg har vært mye plaget av senebetennelser i det siste, så gjør det nå vondt å bake. Jeg klarer ikke å holde mikseren lenge nok og det er slett ikke alt den er særlig god på å mikse.

Jeg ønsker meg en ordentlig kjøkkenmaskin som skal kunne brukes til mer en baking av kaker, også til elting av gjærdeig og diverse andre ting man bruker en kjøkkenmaskin til.

Jeg vil ikke at dette skal utvikle seg til en krangel mellom kitchen aid og kenwood. Derfor spør jeg om følgende:

Hva slags kjøkkenmaskin her du? (gjerne en meget nøyaktig beskrivelse)
Er du fornøyd?
Hva bruker du den til?
Hva er den god på?
På hvilke områder skulle du ønske at den var bedre?