Tråd: Ekstremsport
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-09, 10:45   #18
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Ja, du er rasende festlig.

Jeg mente det faktisk seriøst, for selv om jeg har barn så rapellerer jeg, jeg klatrer, jeg rafter, fridykker og padler. Ser ingen grunn til å la være med å drive med ekstreme greier fordi jeg har barn, jeg lever ut mine drømmer alikevel, uansvarlig som jeg er.

Takk!

Er fridykking og padling ekstremsport? Det kunne jeg glatt drevet med, padlet har jeg nå forsåvidt gjort, med barn. Basehopping ser jeg på som ekstremsport, og noe jeg ikke hadde drevet med, nettopp fordi jeg har barn. Jeg synes også fjellklatring (i de fleste former) ser ganske så harmløst ut, bilkjøring er sikkert en større risiko?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat