Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-09, 10:50   #9
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva spiser dere på stranden?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Hvis det er hva alle rundt deg har med seg, så kan vi vel gå ut fra at det er noe som gjelder mange fra fp også?

Jeg prøvde å være litt morsom, dah...

Jeg kom på et tips! Skrell agurk, kutt i spisebiter, strø på salt og klem saften av en sitron over når du har lagt dem i en boks. Forfriskende og deilig i varmen.

Her går det også i vannmelon og frukt. Og nistemat. Boller og bakverk unngår jeg fordi magen min tåler det dårlig. Dessverre, for jeg synes kjøpeboller med sjokoladebiter er skammelig godt.

Jeg har ingenting imot boller i ny og ne, altså. Men på sommeren når det er lange perioder med sol og varme, prøver jeg å tenke litt på kostholdet på stranden også. Det kan fort skli ut og bli vel mye av de lettvinte løsningene. Derav tråden - for inspirasjon - ikke for slakt av de som har med seg boller på stranden! : presiserer:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat