Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-07, 09:44   #4
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkken og bad, hvor begynner jeg

Ja dyrt blir det helt sikkert, fint å få tips om hvordan man kan gjøre det billigere. Vi har hatt endel byggeaktivitet her siden vi flyttet hit så jeg gleder meg egentlig ikke til å sette igang med dette. Men så slitt som særlig badet er nå så er det helt nødvendig å gjøre noe.

Siden vi bygger nytt bad så vil ikke byggingen av dette komme i så stor berøring med vårt daglige behov for bad, vi kan jo bare bruke det gamle. Vi har eget vaskerom og dette kommer vi etterhvert til å utvide ved å inkludere det gamle badet. Her kommer vi ikke til å velge dyre løsninger annet enn at jeg etterhvert planlegger å skaffe meg to vaskemaskiner for å holde haugene nede.

Vi bor ett stykke unna Ikea, er derfor usikker på hvor store muligheter vi har for å benytte oss av dem. Har hørt om andre også som har bygget baderomsinnredningen selv, kanskje det ikke er så dumt.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat