Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-09, 00:16   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyelsesparker i Norge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Tusenfryd er morsomt et par ganger, men så har man jo prøvd alt? Syns det er litt kjedelig der nå, men tenker unger ser litt annerledes på det.

Næsj, er man helfrelst på karuseller blir man aldri lei. Jeg har vært der flere år på rad og vil aldri hjem når jeg er der. Jeg drar helst uten barn.

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Tusenfryd tror jeg vi venter med til ungene er større, begge er vel for små for stortsett alt der fremdeles.

Første gangen jeg tok med eldste, var hun 2,5 år gammel og hadde enormt stor glede av parken. Hun kunne ta ganske mange karuseller, og enda flere året etter. Det eneste de ikke kan ta er vel berg og dal-banene. De største, altså. Babyene kan jo ta litt færre ting, men neste sommer er det ganske mye for dem også. Jeg SKAL dit neste år.